Pódese adquirir calquera dos servizos incluídos dentro de Network Plus contactando cun asesor comercial ou nun punto de venda R. En caso de dúbida ou consultas sobre o produto pódese chamar ao 900 815 825.
O único que se precisa é un acceso de fibra R e ter unha liña Conecta Peme.
Network Plus
é compatible coa tarifa Conecta Peme.
Ao contratar Network Plus revísase si o router que ten o cliente actualmente é compatible e, si fose necesario, envíase un compatible sen custo algún.
Si o cambio de router leva o cambio de password da ONT pódese chamar ao 900 815 825 para solicitar o novo password.
Necesítase instalar algo?
Non, unha das vantaxes de Network Plus é que independentemente dos servizos contratados non se necesita ningunha instalación de hardware nin software.
Cando os servizos se activen recibirás vía email e SMS as credenciais de acceso ao portal Network Plus desde o que se xestionan os servizos contratados.
É moi importante conservar esta información para poder xestionar os seus servizos de Network Plus.
De media, nun prazo de 24 horas tras ter o acceso de fibra de R funcionando, recibirás as comunicacións informándoche do alta dos servizos virtualizados que contrates.
Non, os servizos virtualizados de Network Plus non teñen permanencia.
Podes contactar chamando ao 900 815 825
Si necesitas cambiar o segmento do teu LAN virtual que Network Plus asígnache por defecto, terás que elixir un dos segmentos de rede permitidos dentro da apartado “Configuración DHCP” do portal.

Co servizo de Seguridade disporás dun Firewall na nube, Antivirus, Antispam, Antimalware, Antiramsonware e poderanse controlar accesos non autorizados por defecto, sen necesidade de configurar nada, só contratando o servizo xa tes o teu acceso securizado. Doutra banda, poderase configurar a través do portal de configuración de servizos de Network Plus o contido ao que ter acceso.
Si contrataches o servizo de Seguridade de Network Plus, é moi sinxelo, só ten que entrar na opción específica do menú esquerdo dentro do portal de “Antivirus/Antispam/Anti-IPS” e elixir si quérese habilitar ou deshabilitar.
Por defecto están todas habilitadas para que non teñas que preocuparche de nada. Unha das vantaxes de Network Plus é que, ao contrario doutras solucións de seguridade, non se necesita ter grandes coñecementos informáticos para estar protexido.
Máis información na guía “Network Plus - Configura o teu servizo de Seguridade”
Con Network Plus e o servizo de Seguridade pódese controlar o tráfico saínte elixindo as urls, categorías e/ou aplicacións ás que se pode acceder mediante as regras que se configuren no portal Network Plus.
Consulta todo o detalle na guía “Network Plus - Configura o teu servizo de Seguridade”
O tráfico desde o móbil usando o Wi-Fi corporativo, estará igual de protexido que o dos dispositivos fixos.
O servizo de Seguridade de Network Plus proporciona un firewall virtual que aplica regras e protexe o tráfico entrante á túa sede, independentemente de si está a usarse un dispositivo fixo ou un móbil.
Que é un Acceso Remoto?
É unha funcionalidade que permite acceder á rede interna da túa oficina desde o seu dispositivo e desde calquera lugar.
É moi fácil, en 3 pasos (para máis información acode á guía “Network Plus- Configura o teu IP fixa”)
É igual, débese utilizar o procedemento anterior para cada un dos dispositivos onde se queira configurar unha das IPs fixas contratadas de Network Plus.
Non. As IPs internas aos seus equipos teñen que estar dentro do segmento de rede virtualizado, por defecto é o 192.168.1.x. Si este segmento é axeitado para ti non tes que facer nada máis porque o DHCP de Network Plus asignará IPs dentro deste segmento aos equipos da súa rede. Si necesitas outro segmento de rede terás que facelo na apartado "Configuración DHCP" do portal Network Plus.
Ao contratar a/o IP’s Fixas de Network Plus deberás adaptar os teus sistemas ao nova IP, que poderás consultar no portal de xestión do servizo. Recibirás unha comunicación indicándoche a data límite para facelo. Este cambio é crítico para que sigas dispondo dos servizos que actualmente estás a utilizar co IP previas
O IP fixa contratada en Network Plus nunca cambia?
Non. Con Network Plus o IP fixa entrante e de navegación permanecen sempre as mesmas.
O IP de navegación pódese atopar no portal no apartado “NAT/PAT” e para configurala pódense seguir as instrucións do manual “Network Plus- Configura o teu IP fixa”:
Si tes un TPV, deberás indicar á túa entidade bancaria o IP de navegación para que a identifiquen correctamente.
Si tes unha cámara ou un servidor deberás utilizar o IP Fixa entrante para identificar de maneira única o dispositivo e illalo na súa rede.
Mínimo 2 e máximo 5 sedes.
Si, si combínalo cos accesos remotos incluídos en Network Plus – Ciberseguridad Rede Fixa, poderase teletrabajar desde calquera lugar instalando o SW de acceso nos PC (Windows 10 ou MAC).
Non, simplemente contratando “Network Plus – SuperLAN” en cada unha das sedes é suficiente, para máis información do proceso de provisión mira a guía do servizo.
Network Plusnon é compatible coa nova funcionalidade de Apple iCloud Relay Privado
si esta está activada. Para gozar do servizo Network Plus ao completo, deberás deshabilitar a nova función de IOS 15 de Apple.
Esta nova funcionalidade do servizo iCloud de pago de Apple, establece un túnel desde o terminal do cliente até os servidores de Apple, por onde irá encriptado todo o seu tráfico IP de Safari, o tráfico non securizado (http) de calquera App e todo o tráfico DNS. Desta forma, o servizo que temos configurado na nosa REDE para que a súa Empresa estea protexida, non é capaz de ver este tráfico para poder analizalo e por tanto non poderá mitigar os seus efectos no caso de que sexa malicioso.
Dentro da factura o produto Network Plus atópase dentro da información do detalle de servizos no apartado "Desglose de cotas" da liña fixa / datos:

o máis buscado
outros servizos
enlaces de interese
axuda e contacto
© R Cable y Telecable Telecomunicaciones, S.A.U. 2025
Mapa webInfo LegalPolítica de privacidadeAviso legalPolítica de CookiesCalidade de servizoPlataforma de resolución de conflictosCanle de Ética© R Cable y Telecable Telecomunicaciones, S.A.U. 2025
Mapa webInfo LegalPolítica de privacidadeAviso legal